What's new

healthy living

Super Power Porridge με Μούσλι HiPP

By | Christina's Orders

Έχετε φτιάξει ποτέ porridge (πόριτζ) για τα μικρά σας; Με τα κατάλληλα υλικά, αποτελεί ένα σούπερ δυναμωτικό πρωινό για σώμα και μυαλό, εύπεπτο και νόστιμο! Σας έχω VIDEO με μια ιδανική συνταγή εύκολη, γρήγορη και πάνω από όλα εξαιρετικά υγιεινή: Porridge με Βιολογικά Παιδικά Μούσλι Hipp Greece και λιωμένο αβοκάντο.

Τα Μούσλι HiPP περιέχουν ποικιλία πολύτιμων δημητριακών, φρούτα βιολογικής καλλιέργειας, αλλά καθόλου ζάχαρη ή άλλα πρόσθετα! Κάθε δημητριακός καρπός έχει τα δικά του οφέλη με αποτέλεσμα τα Μούσλι HiPP να προσφέρουν δυνατότητα υψηλής πρόσληψης ποικιλίας βιταμινών Β και άλλων ωφέλιμων συστατικών! Ο συνδυασμός δε με το αβοκάντο βοηθά την πρόσληψη «καλών λιπαρών» στα οποία τα παιδιά έχουν αυξημένες απαιτήσεις. Η σύνθεσή τους είναι ειδική ώστε να ανταποκρίνονται στις ειδικές διατροφικές απαιτήσεις των μικρών παιδιών (Kανονισμός (ΕΕ) αριθμ. 609/2013).

*Στο μείγμα, μπορείτε να προσθέσετε μπανάνα (προτιμήστε τις ελληνικές) ή άλλο φρούτο εποχής, της αρεσκείας σας. 🥑

https://www.facebook.com/KostaraChristina/videos/1934215276844614/

 

cookies

By | Feeding Kids

Φτιάξτε στα παιδιά σας γευστικά πρωινά και σνακ υψηλής διατροφικής αξίας για την προαγωγή και διατήρηση της υγείας του κεντρικού νευρικού συστήματος και της βέλτιστης νοητικής επίδοσης!

Δοκιμάστε τα μπισκότα του executive chef των nice n easy Χρήστου Αθανασιάδη, όπως τα έφτιαξε στο σεμινάριο διατροφής που κάναμε!

Τα μικρά σας θα τα λατρέψουν!

feeding kids

By | Feeding Kids

Γιαούρτι αιγοπρόβειο με φρουτοπολτό Hipp Greece για φυσική γλυκιά γεύση, χωρίς πρόσθετα σάκχαρα, αλλά και για πρόσληψη βιταμινών και αντιοξειδωτικών, λίγα μπισκότα για βιταμίνη B1, μεράκι και αγάπη για σας τις μητέρες που ψάχνετε λύσεις για απογευματινό σνακ για τα μικρά σας. Ένα σνακ υγιεινό, βιολογικό και νόστιμο, ό, τι πρέπει για μετά τον 1ο χρόνο!

👉 Γνωρίζετε ότι μέχρι την ηλικία των 6 ετών μπορείτε να επηρεάσετε τις γευστικές επιλογές του παιδιού σας και να εδραιώσετε καλές γευστικές προτιμήσεις;

Εύκολο και γρήγορο σνακ

By | Healthy Recipes

Τα μυστικά για καλή γνωστική απόδοση είναι αρκετά, αλλά να θυμάστε πάντα ότι το σημαντικότερο είναι η καλή, επαρκής διατροφή.

Φτιάξτε γευστικά και ποιοτικά γεύματα και σνακ, εστιάζοντας σε τροφές οι οποίες ενισχύουν την γνωστική ικανότητα και συμβάλλουν στην μείωση της κούρασης όπως το ταχίνι, το αβγό, το αβοκάντο, τα ολόσπορα δημητριακά, το κακάο, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά κ.ά.

👉Εύκολο και γρήγορο σνακ: ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι, μέλι και θρυμματισμένους καρπούς κακάο

Mental Health

By | Healthy Living

Α fit body is a valuable ally in mental health!

Exercise for body and mind!

Thank you Donkey Studio team for a great outdoor morning workout! 💪

Hipp Greece

By | Christina's Orders

Το μυστικό για καλή επιλογή όταν αγοράζετε κρέμες δημητριακών για το μωρό σας κρύβεται στα συστατικά…

Αναζητήστε την βιολογική, εξαιρετικά θρεπτική, χωρίς γλουτένη και ζάχαρη, κρέμα δημητριακών κεχρί Hipp Greece. Το κεχρί έχει υψηλή διατροφική αξία, ανώτερη από αυτή του ρυζιού και του σιταριού όσον αφορά στον ψευδάργυρο, την πρωτεΐνη (καλύτερη ποιότητα) και σε άλλα συστατικά, ενώ παράλληλα παρουσιάζει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση!#OgranicBabyFood #HiPPGreece

Tip: Μην ξεχνάτε να προσφέρετε στα μικρά σας ποικιλία γεύσεων και τροφίμων γιατί αποδεδειγμένα τα βοηθούν να δέχονται ευκολότερα καινούργιες γεύσεις.

kastana

By | Nutrition Insights

Μπορεί ένα τρόφιμο να είναι πολύτιμος σύμμαχος για καλή υγεία και διάθεση;

Και βέβαια μπορεί!

Τo κάστανo αποτελεί θησαυρό ωφέλιμων συστατικών: περιέχει υδατάνθρακες (53γρ./ 100γρ.) χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Β6, φολικού οξέος και εδώδιμων ινών, θειαμίνης και πολλών άλλων, η λίστα είναι μεγάλη! 30γρ. από αυτόν το θησαυρό περιέχουν 70kcal, 15γρ. υδατάνθρακες, πρωτεΐνη, 1.4γρ. εδώδιμες (διαιτητικές) ίνες που τον καθιστούν… ένα νόστιμο και υγιεινό «χειμερινό» σνακ πέρα από τους ασυναγώνιστους συνδυασμούς που δημιουργεί με άλλα τρόφιμα όπως σοκολάτα!

Η φύση κάτι ξέρει που το προφυλάσσει με πολλά αγκάθια😉

AMA 2017

By | Nutrition Insights

Για να αποδώσει ο οργανισμός, χρειάζεται τα καύσιμα του! Πριν το τρέξιμο και κάθε άλλη άσκηση: ενυδατωθείτε και καταναλώστε ένα εύπεπτο γεύμα υψηλό σε υδατάνθρακες μέτριου προς χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, αλλά χαμηλό σε λιπαρά. Μετά την άσκηση δώστε στον οργανισμό σας αυτά που έχει ανάγκη… υγρά, ηλεκτρολύτες, υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη και λίγη πρωτεΐνη! Καλη επιτυχία σε όλους όσοι τρέχετε στον Μαραθώνιο την Κυριακή!#AMA2017 #nutrition 
Tip: Ένα ρόφημα με βασικά συστατικά το γάλα, τα φρούτα και τη σκόνη κακάο στις σωστές αναλογίες αποτελεί ιδανικό και νόστιμο τρόπο για μυϊκή αποκατάσταση και ανάκαμψη!