Healthy Living

Πως θα αποκτήσουμε μια πιο ενσυνείδητη διατροφή

….”Όταν τρώμε και το μυαλό μας είναι εστιασμένο σε κάθε μπουκιά, απολαμβάνοντας την γεύση και την θρέψη που μας δίνει η τροφή που τρώμε, ασκούμε ενσυνειδητότητα (#mindfulness)!”

Ένα νόστιμο γεύμα γίνεται πιο απολαυστικό όταν καταφέρουμε να μειώσουμε την παρόρμηση μας και να αυξήσουμε την ενσυνειδητότητα στην διατροφή μας. Για να μπορέσουμε να εστιάσουμε στο φαγητό μας είναι αναγκαίο να τηρήσουμε κάποιες πρακτικές:

  1. Τιμάμε το φαγητό. Εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας.
  2. Ενεργοποιούμε και τις έξι αισθήσεις.
  3. Σερβίρουμε σε μέτριες ποσότητες.
  4. Απολαμβάνουμε μικρές μπουκιές και μασάμε καλά.
  5. Τρώμε αργά και αποφεύγουμε την υπερκατανάλωση τροφής.
  6. Δεν παραλείπουμε γεύματα.
  7. Προτιμάμε μια διατροφή βασισμένη σε τροφές φυτικής προέλευσης (η Μεσογειακή Διατροφή αποτελεί τo καλύτερο πρότυπο), για την υγεία μας, αλλά και για τον πλανήτη! 😉

Με τον τρόπο αυτό, καταφέρνουμε να έχουμε μια πιο ενσυνείδητη διατροφή (mindful eating) χωρίς παρόρμηση που θα μας βοηθήσει να κατακτήσουμε το βάρος που επιθυμούμε, την ευεξία που αναζητάμε και την ικανοποίηση!#Savor#MindfulEating#EatWell

Με αγάπη

Χριστίνα